Thursday 18 December 2008

Atoi, Bendu, BangChaq = 3 Perkahwinan Yang Hangat!!

Wokey sedara mara semua.. satu lagi announcement. 1. Bendu nak kawin. 2. Bangchaq pon nak kawin. 3. Atoi nak kawin Wedding Atoi nanti aku pegi. Tak de konvoi kot sbb kat KL je. Pandai2 la kite tengok map. Aci tak? Perihal Bendu dan BangChaq pule, maka dengan ini aku mengajak konvoi ke utara beramai-ramai tanpa segan silu dengan perbelanjaan tanggung sendiri! Tarikh: 20/12/2008 (Wedding Atoi) 14/3/2009 (Wedding Bendu) 15/3/2009 (Wedding BangChaq) Yang lagi menarik ialah, wedding Bendu kat Penang. Wedding BangChaq kat Taiping (kalo tak silap). Since last kite buat road-trip beramai-ramai adelah masa kenduri Topper, maka dengan ini aku nak memulakan pungutan suara utk konvoi ke wedding Bendu dengan BangChaq. What say yuh? p/s: 1. detail lebih lanjut akan diberi apabila kad wedding mereka berdua smpai ke rumah. 2. jom pegi kenduri Atoi tanpa prejudis

1 comment:

Unknown said...

Thanks a lot jojo...Aku pny wedding InsyaAllah dah confirm 14 March 2009 dkt Penang. Semua Membe2dijemput memeriahkan majlis 2.Korg leh dtg anytime sbb jamuan dr 12 smpi 6 ptg.
kad akan diedarkan awal next year. Harap Maklum.

Aku dah cnfm dgn bangchaq dia pny kenduri 15-3-2009 dkt taiping...kira dah sehala la 2.